2013. augusztus 13., kedd

Kérdések

Ja, hát folyamatos kérdés számomra a fejlődés, mostanában viszont kezdek arra rájönni, hogy sokkal fontosabb az erőfeszítés megtétele, mint az, hogy hol vagyok, vagy hova akarok jutni.

Idén nyáron már Zolival edzettünk szervezetileg is, ami nekem nagyon tetszett, mert szimpatikus a hozzáállása a dolgokhoz általában és a tanulásról is sokat tanulok tőle.

Edzőtábor nem volt, mert még a tagdíjat sem fizettem be idén és amúgy is pont szabi alatt lett volna, meg pénzem sincs...

Sok visszajelzést kaptam szerencsére az edzéseken, amit felraktam a polcra és próbálom szem előtt tartani, de mondom, a legtöbbet attól várom, hogy a gyakorlás rendes elvégzésére figyeljek, semmi másra. Egész elképesztő, hogy ilyen elemi igazságokig el kell jutni. :)

Úgyhogy edzések vannak, rendszeresebben is járok, többet kávézok velük és az egész hangsúlya alakul, ami jó, Zoli jó kihívásokat ad.

Aztán lehet, hogy szeptembertől változnak újra a dolgok, de azt mondják, hogy ami jön fogadd el, ami megy, engedd el. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése