2013. augusztus 28., szerda

Hikaru

Újranézem a Hikaru no Go-t.

Még 2006-ban láttam úgy emlékszem, amikor elkezdtem gózni, rá néhány hónappal. Már nem is tudom hogy találtam rá. Arra viszont igen, hogy Xsasha adta oda, akkor még nehezebb lett volna letöltenem 12 giga cuccot... :)

Szerencsére a lemezek nem sérültek, pedig egy ideje tok nélkül hánykolódnak az asztalon. A felirat remek, bár angol, de korrekt és amúgy sem irodalmi nyelvezet ez, erre tökéletes, legalább gyakorlom. A megjegyzések is királyak, bár annyira már nem mondanak sokat, mint akkor.

A hangulat viszont ugyan az, van hogy nem tudom megállni, hogy még egyet és még egyet megnézzek. Hiába, ezek a japánok értenek az animéhez.

A szeptemberi verseny miatt vettem elő, mert emlékszem, milyen spiritusz volt az egészben. ma már kicsit más gondolatok is ott vannak a fejemben, pl. az is, hogy mi tartja fent bennük ezt a lelkesedést, ami belőlem az utóbbi időben hiányzott. Aztán most azon veszem észre magam, hogy elővettem a táblát és ki akarok rakni egy egész profi játékot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése