2011. november 5., szombat

Győzelem

Lehet mondani, hogy győzelem, de az biztos, hogy nem csak egy táblán. Ez kissé rejtélyes, de valójában nem az. Vagyis megkaptam (nem megszereztem, hanem megkaptam) első győzelmemet a csapatbajnokságon.

Azért volt ez kapás, mert bizonytalan volt a srác, nagyon, lassú volt és rossz döntéseket hozott, kifutott az időből is, elvesztette teljesen a közepét, nagy táncparkett lett... Szóval ez sem volt egy igazi jó játék. Ezen gondolkodtam hazafelé menet: hogy miért vagy mi hiányzik, ami a jó játék élményhez kell? Nem tudtam rájönni. Talán a tét is stresszel és nem tudom elengedni magam, ha pedig ilyen tét-cél van, akkor az maga alá gyűri a "játék" élményt, vagyis elérem vagy nem, ez itt a kérdés, nem pedig a szép tábla. Talán lehetne e kettő együtt, de ez a versenyhelyzet szokatlan még nekem.

Aztán Ildivel is beszéltünk este és arra jutottam, hogy kevesebbet kellene versenyre járni, ha jót akarok Ildinek. Ez mondjuk nem hangzik valami jól, de a jelek szerint a fizikai határon vagyunk, már annyit vagyok távol az otthontól. Legalábbis Ildi szerint. Mindegy, ma beszéltem Andrással és annyira, de annyira rendes volt a srác, hogy átérezte, hogy milyen dilemmában vagyok és nem akarok kihátrálni a versenyből, csak megváltoztak a helyzetek otthon. Szóval támogatott, ami most nagy öröm, mert elkerülhetem a konfliktust újra. Ami viszont rossz a versenyre járás szempontjából, de most ezt döntöttem. Majd kitermeli minden a maga idejét.

Mondjuk ezt rohadt szar érzés így leírva látni, de az élet nem habostorta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése