2011. november 3., csütörtök

Első vizsga

No, kijelölődött Balázs által a jövő szerdai vizsga időpontja - ez mondjuk nem volt szép mondat, de fáradt vagyok. Kíváncsi vagyok hogyan sikerül, elizgulom-e magam, vagy kijön az, amit nem voltam hajlandó kihozni magamból azzal, hogy halogattam a vizsgát. Azt hiszem a jó lábmunka a legfontosabb, meg a csípő mozgása, a többi már nem olyan fontos. Eltéveszteni nem fogom, szerintem legalábbis, azt hiszem az lesz a legjobb, hogy ha egyszerűen úgy veszem: a legjobbat hozom ki magamból.

Régebben nem hittem volna, hogy így is lehet gondolkodni egy vizsgáról, azt hiszem alapvetően nem bíztam magamban és azért nem vizsgáztam. Valószínűleg van abban igazság, hogy ha megvan egy vizsga, akkor annak az anyagára másképp, valami felelősséggel tekinthet az ember: azt tudja. Valamilyen szinten. Nem kérdéses. Nem lehet bizonytalan benne - és ez a hozzáállás hozzásegítheti a technikában is a biztonsághoz. Végülis minden belül (fejben) dől el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése