2011. július 11., hétfő

Stat

No itt az ígért aikido edzés-statisztika. nem mintha lenne haszna bárki számára, maximum abban, ha konkrétan érdekli, hogy mikor jártam edzésre, vagy hogy alakult ez nálam. Magamnak-blogba elfér.

2005 októberében voltam először a Somogyi Béla utcában edzésen, aztán a következő évben egész lelkes voltam. 2007 szinte nulla volt, összesen 18-szor voltam edzésen, alárendelődött ez Andris születésének. Azóta csak javulok, 2008-tól évente 44, 53 és az utolsó lezárt évben 77 edzésem volt.

Idén már 43-nál járok és a havi, illetve heti átlag is idén a legmagasabb: 6,6 és 1,9. Tavaly volt egy kérdésfelvetésem, mert nem tűnt túl hatékonynak, hogy ritkáén járok. Ha el akarok érni valamit, akkor gyakrabban kell, legalább heti kettő, de inkább három. Ez bevált, azon a szinten túljutottam, hogy ne tudjam lemásolni, amit látok, legalábbis nagy irányokban.

Tavaly voltam először edzőtáborban, az durva volt a 2 órás napsütötte tornatermi edzéseken, tegnapelőtt ezt a fajtát már sokkal jobban bírtam, tervezem Pécsre augusztusban és nemsokára vizsgázni is. Természetesen a legnagyobb gondom az izgalom lesz.

Néhány szám az eddigi öt és fél évről. Összesen 300 edzés, átlagosan havonta 4 edzéssel, hetente kevesebb, mint eggyel, évent pedig 43-mal (idén pont most tartok ennyinél úgy, hogy január teljesen mikaradt a tüdőgyuszim miatt). A legsűrűbb hónapban 11 edzés volt, a legtöbbet a júniusokban voltam, a legkevesebbet a februárokban - éve eleje gyengébb, az év vége erősebb, ez érdekes.

Sokaféle szemüveggel lehetne még nézni, de nem bonyolítom jobban. Ha így haladok tovább, semmi nem ment meg attól, hogy szép lassan kinőjem a fokozat nélküli aikodoka státuszt és mondjuk 10 év múlva már danos legyek. Talán a legkritikusabb az eséstechnikám és a suwari waza, meg hogy egyáltalán elmenjek viszgázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése