2012. február 16., csütörtök

Agyatlanság

Múlt héten több 4-6 kyu-s ellen nyertem. Na jó, legalábbis volt pár erős rang-különbség elleni jó játék, amit akár azért, mert egy kicsit jobban figyeltem, akár szerencse miatt (ami nem létezik), nyertem. Az eredményben az összeszedettség volt a jó, nem a nyerés ténye, de erről már beszéltem, hogy jó volt a játék. Ezen a héten sorra vesztem a játszmákat. Agyatlanságnak tűnik...

Második ránézésre is, mert mintha képtelen lennék annyira is koncentrálni, hogy az életeket megszámoljam és brutálisan nagy csoportokat vesztek, óriási pontszámmal kapok ki. Megnéztem a bioritmusomat, és szerencsére erre ráfoghatom a dolgot, legalább ez bejön: az intellektuális állapotom most a lejtő alján van. Az érzelmi magasan, amit érzékelek is, költők idézeteinek tudok örülni - határozottan érzés-telítettebb állapotban vagyok, mint korábban.

Hogy ilyenkor mit lehet csinálni? Talán több időt hagyni az agynak. Ami nem megy úgy, mint máskor, lehet, hogy lassabban talán sikerül. És mi a helyzet az intuícióval? Nem bízom benne, bár ki tudja. Volt most egy erősebb influenza is, ami tompulttá tett erősen, az is lehet, hogy ennek a hatása érződik még. Majd elmúlik. Még az is lehet, hogy az aikido edzések kimaradása is rátesz egy lapáttal. Elmés mondás, egy amolyan életbölcsesség-gyűjteményben olvastam: akármilyen is a helyzet - meg fog változni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése