2011. szeptember 26., hétfő

Élő

Nohát, élmény volt a csapatverseny első fordulója. Azért is, mert mindhárom meccsen kikaptam és mert tapasztalatból jó adag volt.

Az első játszma 5 kő előnnyel volt a legnagyobb vereség, valami 25 pontos, elszúrtam jópár kisebb dolgot, de olyan szép nagy fehér terület alakult ki az egyik oldalon, úgy, hogy a sarok az enyém maradt, sőt, két egymás melletti oldalon, hogy csuda. Kemény, stabil stratégia volt és megevett.

A második játék 8 kővel indult, és csak nevetni tudok rajta, mert egy 20-25 pontos csoportját 30kyu-s szemmel néztem el, illetve egy saját, legalább 40 pontos csoportomat sokáig nem mentettem meg, pedig simán sikerült volna, nem számoltam végig. Banális, de vigasztaló, hogy talán nem a képességeimmel van a gond. Közben mégis.

A harmadikban már voltak jobb húzásaim, a végén csak valami 4 ponttal kaptam ki, de a csapat így is vesztett. Mindegy, összességében remek volt, annak ellenére, hogy csodálkoztam, mennyire másképp viselkedem élő játékosokkal szemben ülve és nem lapos, egyenletesen kiszínezett táblát nézve, hanem olyat, amit perspektivikusan, árnyékokkal, nem elvágólagos kövekkel raktak tele. Néha komolyan jojózott a szemem amiatt, hogy ott akkor az egy csoport, vagy vágható?

A tea is finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése