2011. június 1., szerda

Kapkodás

Mostanában kissé kiszámíthatatlan a gó-játékom, önmagamnak is, mert egyrészt leálltam a dragon-os és az ogs-es játszmákkal, mert már szinte hátráltattak a munkában. Viszont játszottam párat a KGS-en, ami meglepő módon egy vesztes-sorozatba fulladt, el is vette a kedvem tőle, illetve elgondolkodtatott, hogy vajon mi lehet a bibi, ha már az ötödik játszmát vagyok kénytelen feladni, mert látom, hogy nem nyerhetek.

Általában elvesztem egy komolyabb csoportomat, a nyitó rész utáni helyezkedésben. Vagy rámtámadnak, én meg rosszul mérem fel a helyzetet és talán túl sokat akarok szerezni, vagy mindenáron mindent megmenteni, ezért annál nagyobbat esek. vagy én támadok valami agresszív módon és a védekezés sikerül nagyon jól, de azt hiszem az előző okok játszanak ilyenkor is.

Abban bízom, hogy képes vagyok még tanulni - ebből is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése